Dodatkowe informacje o tym projekcie
Otrzymaliśmy zlecenie liftingu starego logotypu pasieki Żelechowski. Naszym zadaniem było nie tylko nadanie mu lepszej wymowy i ciekawszej kompozycji, ale także dostosowanie do powszechnego zastosowania na wszystkich nośnikach reklamy. Postawiliśmy na jednolitą, bardzo stonowaną kolorystykę, w barwach natury, a konkretnie użyliśmy miodowych odcieni żółtego. Ten zabieg pozwolił nam oddać ofertę naszego Klienta w całej okazałości. Metoda cieniowania tła ukazała różnorodność odcieni miodu w zależności od zebranego przez pszczoły nektaru. Forma graficzna przybrała kształt plastra miodu, sześciokąta foremnego. W centrum umieściliśmy symbol pszczoły, która jest głównym producentem oferowanego przez naszego Klienta miodu. Treść w logotypie ograniczyliśmy do nazwy Gospodarstwo pasieczne Żelechowski dodając rok powstania firmy. Taka kompozycja informuje odbiorcę, że pasieki są ekologiczne i prowadzone w tradycyjny sposób. Podkreślenie wieloletniej działalności budzi także zaufanie w nowo poz