Dodatkowe informacje o tym projekcie
Projekt wykonany na zlecenie organizacji turystycznej, zajmującej się wyprawami do Australii jest uniwersalny i zawiera tylko nazwę touroperatora oraz grafikę oddającą w pełni działalność naszego Klienta. Odbiorca patrząc na element graficzny widzi mapę kontynentu australijskiego oraz samochód. Celowo użyliśmy modelu auta tradycyjnie wykorzystywanego w czasie wypraw typu safari. Tworząc grafikę w formie komiksowego rysunku udało nam się uatrakcyjnić logo. Takie zestawienie symboli graficznych w pełni informuje o ofercie, a jednocześnie nie wymaga rozumienia języków obcych, a nawet umiejętności czytania. Do wypełnienia liter nazwy naszego Klienta zastosowaliśmy stonowanych, niekrzykliwych kolorów, które w pewnym stopniu nawiązują do błękitu nieba Australii oraz bujnej roślinności tamtejszych lasów. Wszystko tworzy idealną kompozycję, zawierającą przekaz marketingowy. Logo jest przygotowane na białym tle, aby można je było umieścić zarówno na papierze, wizytówkach oraz w formie cyfrowe