Dodatkowe informacje o tym projekcie
Głównym założeniem logo firmy transportowej jest oddanie jej charakteru poprzez rozpoznawalny znak graficzny, który klientowi powinien przekazywać jak najwięcej treści charakteryzujących firmę. Ekskluzywne jednobarwne logo -z pazurem-. Doskonale współgra z nazewnictwem firmy, symbolizuje szybkość, skuteczność. Ponadto odrywając się od symboliki wilka warto na ten zarys spojrzeć jak na krajobraz górski, pełen przeszkód do pokonania w transporcie po nie najłatwiejszym terenie. Ostre i zdecydowane krawędzie liter użytych w logotypie dodają logo charakteru. Jest proste i minimalistyczne a jednocześnie złożone z ciekawej grafiki sugerującej sylwetkę wilka w ruchu. Na uwagę w tym logotypie zasługuje użyta czcionka. Przejrzysta, czytelna wpływa na estetykę całości. Dzięki takiemu zabiegowi kreacja prezentuje się profesjonalnie i rzeczowo. Wilk w logotypie jest doskonałym znakiem marki dającym się z łatwością zapamiętać i rozpoznać na tle konkurencji. Wykorzystując przestrzenne wykonanie liter, metaliczny koloryt można wzmocnić przekaz logotypu.