Dodatkowe informacje o tym projekcie
Klasyczny styl czcionki, logo oparte na prezentacji adresu www służy promocji firmy rekrutacyjnej. Wydawać by się mogło iż to zaledwie kolory zapis adresu strony, jednak wespół z grafika tworzy niebanalne logo rozpoznawalne w internecie i nie tylko. Przemyślana kolorystyka wyróżniająca się a jednocześnie korespondująca z działalnością firmy i jej specjalizacją to strzał w dziesiątkę. Angielski adres strony wskazuje na działalność międzynarodową. Znak graficzny jest w tym przypadku logotypu wskazaniem na specjalizację firmy. Szary kolor z dodatkiem fioletu jest stonowaną kolorystyką. Grafika zarysu ciężarowego samochodu sprawia że logo łatwiej jest zapamiętać. Oddzielenie słów w adresie trony poprzez odmienny kolor to trafiony zabieg poprawiający czytelność logotypu a jednocześnie urozmaicający. Ten logotyp może posłużyć praktycznie każdej firmie, a w zestawieniu z ciężarówką może wpasować się w potrzeby branży logistycznej i transportowej. Efektem dodatkowym jest rozświetlający poz