Dodatkowe informacje o tym projekcie
Logotyp firmy gastronomicznej w pierwszej kolejności nie kojarzy się z pierogami, zaś matkami. Wesołe, kolorowe logo przypomina bardziej twarz niż pieroga, zwłaszcza iż towarzysząca pierogowi nazwa nie wskazuje na pierogarnię. Tym samym logotyp jest wieloznaczny bowiem mamy może oznaczać matki jak i posiadanie. Okrągły krój czcionki, napis elipsoidalny oraz cieniowanie wypełnienia liter składają się na zabiegi graficzne projektu. Logo jest dzięki swej formie rozpoznawalne i jedyne w swym rodzaju. Z uwagi na swą inność, unikalność łatwiej jest je zapamiętać i skojarzyć z daną firmą. Ponadto wykonane jest tak by łatwo było go użyć zarówno na materiałach marketingowych w sieci jak i w wersji papierowej, czy poprzez nadruk na gadżetach, opakowaniach wyrobów itp. Logotyp można dowolnie modyfikować zmieniając nie tylko napis ale i motyw pieroga, czy jego kolorystykę.