Dodatkowe informacje o tym projekcie
W tym projekcie postawiono na czytelność przekazu, intuicyjne zrozumienie sprzyjające szybkiemu i skutecznemu zapamiętaniu znaku. Jest on wręcz jednoznaczny, nie sposób pomylić nazwę firmy czy też nie domyślić się intuicyjnie czym firma się zajmuje. Minimalizm kolorów obniża koszty wykorzystania logotypu, a jednak logo jest kolorowe. Z pozoru prosta standardowa czcionka to nic wyszukanego, tymczasem wespół z linią będąca zarysem domu i podkreśleniem nazwy wskazuje trafnie na działalność firmy zajmującej się nieruchomościami. Ten typ logotypu może sprawdzić się również w branży budowlanej oraz wyposażenia domu. Zastosowany zielony kolor towarzyszący czarnemu napisowi ożywia logo i może także sugerować ekologię, dbałość o środowisko. Prostota linii i grafiki sprawia, ze logo można nanosić na przeróżne materiały, faktury, tym samym jest ono łatwe do zastosowania. Wszechstronne, uniwersalne zachęca do jego zastosowania w reklamie.