Dodatkowe informacje o szablonie
Dystrybucja żywności to przedsięwzięcie dość prozaiczne, dlatego warto zadbać o to, by szata graficzna strony producentów i dystrybutorów żywności wyróżniała się na tle innych.
Title360 to nowoczesny, lekki szablon zaprojektowany z myślą o przedsiębiorstwach żywnościowych. W projekcie tym postawiono na lekki, delikatny błękit, kojarzący się pozytywnie ze świeżością, czystością i wysoką jakością produktu. Aby jednak nie było zbyt konwencjonalnie, stronę przełamano fantazyjnym łukiem, wyodrębniającym dwa zasadnicze segmenty. Segment lewy to miejsce na aktualności i ciekawe wpisy dotyczące działań przedsiębiorstwa, zaś prawy to miejsce na wpis dotyczący konkretnego produktu lub usługi.
Biało-błękitną konwencję strony przełamano obrazkiem soczystej, czerwonej papryki, zaś w tekście gdzieniegdzie można odnaleźć jasnozieloną czcionkę nagłówków. Na stronie brak przytłaczających elementów graficznych, co sprawia, że szablon sprawia wrażenie lekkiego, nie narzucającego się, i skupiającego uwagę raczej na treści strony. Sugeruje też, że produkty oferowane przez firmę są wysokiej jakości, bez zbędnych dodatków, co ma ogromne znaczenie w branży żywnościowej.