Dodatkowe informacje o szablonie
Branża ubezpieczeniowa w reklamie jest przedstawiana nie za pomocą konkretnej symboliki, lecz za pomocą symboliki kolorów. Dlatego inwestując w gotowy szablon dla firmy ubezpieczeniowej, powinniśmy postawić na kolor granatowy, wzbudzający zaufanie, kojarzący się z pieniędzmi, profesjonalizmem i opieką. Kolor szary to wrażenie stabilności, pewności i powagi, a delikatne "wtrącenie" odcienia zieleni do ciemnoniebieskiego tła sugeruje, że stosujemy świeże, innowacyjne rozwiązania w swoich usługach. Ten patent kolorystyczny sprawdzi się świetnie również w przypadku firmy ochroniarskiej.
Szablon Sekura to szare tło podzielone na dwie kolumny z treścią strony, ograniczony od dołu i od góry przez ciemnoniebieskie paski - przy czym górny przeznaczony został na dyskretnie umieszczone buttony. Sekura to prosty, wręcz klasyczny szablon, który nie pozostawia wątpliwości co do jakości usług i profesjonalizmu firmy, która się nim posługuje.