Dodatkowe informacje o szablonie
Handel to dział, który wymaga niezwykle ostrożnego podejścia do promowania się w sieci. Zbyt agresywna grafika, zbyt wiele ozdobników, lub wręcz przeciwnie - zbyt płaskie tło i wiele nudnego tekstu - odstręczają potencjalnych klientów od kupna produktów. Dlatego warto dla strony www promującej firmę handlową wybrać szablon Apos.
Apos to świetny przykład na to, jak dzięki minimalizmowi i efektywnym dodatkom nie zmęczyć wzroku klienta, a przykuć jego uwagę do tego, co najważniejsze. W szablonie ważną funkcję pełni lewy górny róg wraz z logo i nazwą firmy - które to elementy identyfikacji wizualne liczą się niezmiernie w sprzedaży. Lewa część strony to mapa witryny, wyraźnie pokazująca klientowi, dokąd ma się udać poszukując odpowiednich informacji. Prawa, centralna część strony to treść wraz z grafiką, prezentująca sylwetkę strony bądź poszczególne oferowane produkty.
W szablonie zaakcentowane zostały aktualne promocje w sklepie - obwiedziona ramką informacja zapisana czerwoną dużą czcionką - przykuwa to wzrok odbiorcy. Jednocześnie, białe tło i nieznaczne, niebieskie elementy grafiki w połączeniu z pomarańczowymi detalami sprawiają, że handlowy charakter strony nie rzuca się tak bardzo w oczy i nie jest nachalny.